LadyWay Hakkında

ladyway logo

LADY WAY 1990 yılında Amerika'da geliştirilen özel formülasyonları ile yenilikçi kişisel bakım ürünlerini ve kozmetik ürünlerini Türk tüketicisiyle buluşturmak ve yer aldığı pazarda tüketicinin ihtiyaçları doğrultusunda kaliteli ürünler sunmak amacıyla kurulan LADY WAY markası ithalat ve ihracatçı kimliğiyle Türkiye'deki kozmetik sektörüne değer katmayı ve Türk kozmetik sektörünü uluslararası alanda başarılı bir şekilde temsil etmeyi amaçlamıştır.

Kurumsal Yapı ve Gelişimimiz..

Şeffaf yapıya sahip LADY WAY markamız, kurumsal politika olarak sürekli değişim ve gelişimi hedeflemiş her zaman rakiplerinden bir adım önde olmayı amaçlamıştır. Tüm ekibiyle birlikte, işbirliği içerisinde olduğu tedarikçi, iş ortakları ve müşterilerinede kazandırarak büyüyen; topluma, ekonomiye ve çevreye faydalı bir kuruluş olarak LADY WAY markamız yoluna bu doğrultuda devam etmektedir. 2022 yılı itibariyle üretim ve markalaşma konusunda çalışmalarını Türkiye'de hızlandıran ve geliştiren LADY WAY farklı ve yenilikçi ürün yelpazesini ve pazarlama aktiviteleri ile düzenli pazar araştırması yaparak dünya markaları ile rekabet eden bir marka olmayı hedeflemiştir.

Misyonumuz

LADY WAY çalışanlarına heyecan, onur veren samimi ve açık iletişime sahip bir çalışma ortamı oluşturarak; kurumun başarısında en büyük etken olan müşteri memnuniyetinin devamlılığını sağlayan, topluma karşı sorumlu ve etik değerlere önem veren, daima kazanmayı hedefleyen bir aile olmayı amaçlamıştır. Ekibinin bilgi, beceri ve yetkinliklerine yatırım yapan ve potansiyellerini ortaya çıkaran bir yönetim anlayışıyla bulunduğu sektörde müşterileri, işbirlikçileri ve çalışanları tarafından en çok tercih edilen şirket olma misyonunu üstlenmiştir.

Vizyonumuz

LADY WAY dünyanın her ülkesinde insanların kozmetikte bir numaralı tercihi olmak, bir Türk markası olarak ihracat ve ithalatta başarımızı sürdürerek global kozmetik pazarında ismimizle anılmak.